TheSamba.com Forums
 
  View original topic: Julian95 - [email protected] Page: Previous  1, 2
miguel valdez Fri Nov 23, 2018 5:12 pm

Jules Mass says that im a liar ??? :? Jules please give me my money back. Purchase the parts 3 months ago The scraper molding is $72.50X2 or $145.00 and shipping is $15.00 for a total of $160.00
,
:x After waitnig 2 months for parts i asked for refund and it has been 1 month since then. :x

Monday, August 13, 2018 8:41 PM
To: Jules Mass
ok , just made the payment by pay pal for the scraper mouldings. thanks :lol:

Sent: Tuesday, August 14, 2018 8:12 PM
To: Jules Mass
Please send me tracking info when you send the product. thanks :lol:

Sent: Thursday, August 16, 2018 3:47 AM
Hi Adan,I will as soon as I ship. :lol:

Sent: Thursday, August 16, 2018 11:04 PM
thanks, i look forward to getting the parts from you. :lol:

On Thu, Aug 23, 2018 at 7:32 PM
Hello Jules, im Still waiting for the parts need them ASAP, you have not send me the tracking number, its been 10 days since i place payment. please answer me ASAP. :?

Fri 8/24/2018, 3:00 AM
Hi Adan,
We are having a little issue with the scraper moldings, I will let you know the outcome tomorrow. :?

Sent: Friday, August 24, 2018 3:29 PM
Hi Adan, Can you send me your Phone Number? :lol:

Sat 8/25/2018, 8:55 PM
Hi Adan,For some reason, I am not able to get through on the number you gave me above, can you call me on Monday at 908-448-0800. :lol:
Julian

Thu, Sep 13, 2018 at 5:51 PM
Hello, just call you and leave you a message, well its been 1 month since i make the payment for the outer scrappers for ghia, its been 2 weeks since we talk on the phone, still i have no answer for the parts i paid. Please if you dont have the part, just send me my refund ASAP. Thanks :shock:

Thu 9/13/2018, 10:01 PM
Hi Adan,I have the parts and am waiting for them to come back from being polished. :?

On Sat, Oct 6, 2018 at 1:44 PM:
any update ?? :?

Sat 10/6/2018, 11:30 PM
Hi Adan,I think it is ready, I will find out on Monday. :?

Wed 10/10/2018, 12:28 AM
Hi Adan,I do apologize, but, with Monday being a holiday, all our shipping backed-up and I am going to get them tomorrow. :?
Julian

On Tue, Oct 16, 2018 at 9:03 PM
Hello Jules, cant wait no more, please give me back my money ASAP. i already purchase the parts elsewhere :x

Wed 10/17/2018, 7:54 PM
I just got the parts back, however, if you purchased somewhere else, I will refund you money. :? :lol:
Julian

On Mon, Oct 22, 2018 at 6:57 PM wrote:
Still waiting for my refund :shock:

Tue 10/23/2018, 12:25 PM
Hi Adan,Because of the date of the transaction, it no longer has a refund button for me to issue a refund, so, I have to have a PayPal supervisor do it for me. I am waiting for the supervisor to get back to me. :?

On Wed, Oct 31, 2018 at 6:34 PM wrote:
Its been 2 week since, i ask for refund !!! need money ASAP :x

Thu 11/1/2018, 3:41 PM
Hi Adan,I am working on it, I have to get a PayPal supervisor to over-ride the system, because, the transaction is too old. :shock:

Fri 11/23/2018, 7:38 PM
Hi Adan,You posting on the Samba is in bad taste and needs to be corrected, I told you early on that I could no longer get the scraper reproductions and offered a rebuffed OEM or a refund, you stated you wanted the OEM, when the OEM one came back from the chroming guy, you stated you had found another one and I stated I would issue you a refund. When I went to issue you a refund the refund button is no longer there because of the date of the transaction. I contacted and waited for a PayPal supervisor to over-ride the system and issue the refund. In one case I missed the call because I was out and my assistant did not know how to handle it and then with a busy schedule and the holidays (Veteran's Day and Thanksgiving) I was not able to get it done. I need you to remove your false statement, as in, (lies and buyer beware
:shock:

On Fri, Nov 23, 2018 at 2:51 PM
NO PARTS and NO MONEY FOR 3 MONTHS NOW . Make your self responsable for you actions and Please send my money ˇTODAY 8)

Fri 11/23/2018, 9:02 PM
Hi Adan,You know very well it has not been 3 months since you requested the refund, correct you lies first.Julian :shock:

On Fri, Nov 23, 2018 at 5:33 PM
i will edit the post after i get my deposit later TODAY, its that easy. :wink:


Fri 11/23/2018, 10:35 PM
Hello Adan,You will edit your lies, before, I send the deposit, it is that easy.Julian :shock:

julian95 Sat Nov 24, 2018 6:10 pm

He asked for a refund and we refunded the very next day. Then almost a year later, I believe at the urging of Mr Barbabosa, he posted this ad. Not a very nice person.

pitbug wrote: I had problem with him too, but I go tmy $$ back before 45days...

EverettB Sat Nov 24, 2018 9:41 pm

julian95 wrote: He asked for a refund and we refunded the very next day. Then almost a year later, I believe at the urging of Mr Barbabosa, he posted this ad. Not a very nice person.

pitbug wrote: I had problem with him too, but I go tmy $$ back before 45days...

I don't know if you realized this but the message you quoted was from 2012...

It seems more important to address the recent complaint above from user
miguel valdez

miguel valdez Mon Dec 03, 2018 5:35 pm

EverettB wrote: julian95 wrote: He asked for a refund and we refunded the very next day. Then almost a year later, I believe at the urging of Mr Barbabosa, he posted this ad. Not a very nice person.

pitbug wrote: I had problem with him too, but I go tmy $$ back before 45days...

I don't know if you realized this but the message you quoted was from 2012...

It seems more important to address the recent complaint above from user
miguel valdez


:? UPDATE* Its been 10 days since my last post, still NO MONEY BACK from Julian !!! :x

julian95 Fri Dec 07, 2018 8:07 pm

I told Mr. Miquel Valdez, that I no longer had the reproductions and they were not available on the market at the time. I offered him an OEM which I would send to the re-chroming place to be rebuffed or a refund, he stated he wanted the OEM ones. When you send something to the re-chroming place, you have to wait based on their schedule. When the scrapers came back, Mr. Valdez stated he no longer wanted them and wanted a refund. I went to issue a refund and could not because of the date of the transaction, the refund button was no longer there. I had to call a PayPal supervisor and have them get back to me, so they could over-ride the system and issue a refund. While I am waiting for this to happen Mr. Valdez goes on a slander campaign against us. I asked him nicely to stop and I would issue the refund, what I got from him was more arrogance. We will not be subjected to blackmail from him!

miguel valdez wrote: Jules Mass says that im a liar ??? :? Jules please give me my money back. Purchase the parts 3 months ago The scraper molding is $72.50X2 or $145.00 and shipping is $15.00 for a total of $160.00
,
:x After waitnig 2 months for parts i asked for refund and it has been 1 month since then. :x

Monday, August 13, 2018 8:41 PM
To: Jules Mass
ok , just made the payment by pay pal for the scraper mouldings. thanks :lol:

Sent: Tuesday, August 14, 2018 8:12 PM
To: Jules Mass
Please send me tracking info when you send the product. thanks :lol:

Sent: Thursday, August 16, 2018 3:47 AM
Hi Adan,I will as soon as I ship. :lol:

Sent: Thursday, August 16, 2018 11:04 PM
thanks, i look forward to getting the parts from you. :lol:

On Thu, Aug 23, 2018 at 7:32 PM
Hello Jules, im Still waiting for the parts need them ASAP, you have not send me the tracking number, its been 10 days since i place payment. please answer me ASAP. :?

Fri 8/24/2018, 3:00 AM
Hi Adan,
We are having a little issue with the scraper moldings, I will let you know the outcome tomorrow. :?

Sent: Friday, August 24, 2018 3:29 PM
Hi Adan, Can you send me your Phone Number? :lol:

Sat 8/25/2018, 8:55 PM
Hi Adan,For some reason, I am not able to get through on the number you gave me above, can you call me on Monday at 908-448-0800. :lol:
Julian

Thu, Sep 13, 2018 at 5:51 PM
Hello, just call you and leave you a message, well its been 1 month since i make the payment for the outer scrappers for ghia, its been 2 weeks since we talk on the phone, still i have no answer for the parts i paid. Please if you dont have the part, just send me my refund ASAP. Thanks :shock:

Thu 9/13/2018, 10:01 PM
Hi Adan,I have the parts and am waiting for them to come back from being polished. :?

On Sat, Oct 6, 2018 at 1:44 PM:
any update ?? :?

Sat 10/6/2018, 11:30 PM
Hi Adan,I think it is ready, I will find out on Monday. :?

Wed 10/10/2018, 12:28 AM
Hi Adan,I do apologize, but, with Monday being a holiday, all our shipping backed-up and I am going to get them tomorrow. :?
Julian

On Tue, Oct 16, 2018 at 9:03 PM
Hello Jules, cant wait no more, please give me back my money ASAP. i already purchase the parts elsewhere :x

Wed 10/17/2018, 7:54 PM
I just got the parts back, however, if you purchased somewhere else, I will refund you money. :? :lol:
Julian

On Mon, Oct 22, 2018 at 6:57 PM wrote:
Still waiting for my refund :shock:

Tue 10/23/2018, 12:25 PM
Hi Adan,Because of the date of the transaction, it no longer has a refund button for me to issue a refund, so, I have to have a PayPal supervisor do it for me. I am waiting for the supervisor to get back to me. :?

On Wed, Oct 31, 2018 at 6:34 PM wrote:
Its been 2 week since, i ask for refund !!! need money ASAP :x

Thu 11/1/2018, 3:41 PM
Hi Adan,I am working on it, I have to get a PayPal supervisor to over-ride the system, because, the transaction is too old. :shock:

Fri 11/23/2018, 7:38 PM
Hi Adan,You posting on the Samba is in bad taste and needs to be corrected, I told you early on that I could no longer get the scraper reproductions and offered a rebuffed OEM or a refund, you stated you wanted the OEM, when the OEM one came back from the chroming guy, you stated you had found another one and I stated I would issue you a refund. When I went to issue you a refund the refund button is no longer there because of the date of the transaction. I contacted and waited for a PayPal supervisor to over-ride the system and issue the refund. In one case I missed the call because I was out and my assistant did not know how to handle it and then with a busy schedule and the holidays (Veteran's Day and Thanksgiving) I was not able to get it done. I need you to remove your false statement, as in, (lies and buyer beware
:shock:

On Fri, Nov 23, 2018 at 2:51 PM
NO PARTS and NO MONEY FOR 3 MONTHS NOW . Make your self responsable for you actions and Please send my money ˇTODAY 8)

Fri 11/23/2018, 9:02 PM
Hi Adan,You know very well it has not been 3 months since you requested the refund, correct you lies first.Julian :shock:

On Fri, Nov 23, 2018 at 5:33 PM
i will edit the post after i get my deposit later TODAY, its that easy. :wink:


Fri 11/23/2018, 10:35 PM
Hello Adan,You will edit your lies, before, I send the deposit, it is that easy.Julian :shock:

miguel valdez Mon Dec 10, 2018 7:20 pm

BUYERS BEWARE - DONT RISK YOUR MONEY

Still no money back from this guy who its Blackmailing me to take out Post and then He stated he would make the refund GOT EMAILS TO PROVE. This me its

PAY ME BACK Julian.

: Friday, November 23, 2018 5:40:26 PM

Asunto: Re: TheSamba.com Ad - Ghia Door Window Scraper Outer Molding, 60.5-71

Hello Adan,

I just saw what you did now and putting up all our email is what they call hitting below the belt. That is what a low low person would do. It does show, that you are not waiting 3 months for your refund as you first stated. I want you to fix what wrong you are doing, I am not the fault of this delay, I cannot issue a refund, because of the age of the transaction, it does not have a refund button, therefore, I have to wait for a PayPal supervisor to do it.

Julia
Fri, Nov 23, 2018 at 8:59 PM
Hello Julian



You can always just make me the deposit of the purschase and finish with this, i have been member of the samba since 2004 and never had any problems with no one what so ever.
I gave you more than enough time to make it rigth. However you did not care at all.
Just to make it clear, dont be confuse You are the LOW PERSON on this. Because of al the excuses you only gave me during this 3 months and 10 days period.

Ill let your customers now when i have MY MONEY BACK by posting it, i dont have anny issue with that, so dont worry.
Please let me know when you deposit my money

Thanks


t: Friday, December 7, 2018 5:01 PM

Subject: Re: TheSamba.com Ad - Ghia Door Window Scraper Outer Molding, 60.5-71

Hi Adan,

Being in the Christmas spirit, I want you settle this with you have and have a PayPal supervisor issue you a refund, I just want you to withdraw your negative ad on the Samba.

Julian / / BLACKMAIL :evil:

Julian

On Fri, Dec 7, 2018 at 4:55 PM adan valdez <[email protected]> wrote:
Hi Julian

You are acting like you are doing me a favor, YOU ARE NOT. Its your obligation to REFUND ME and do it ASAP . Ill update my post as soon as i have the money on my account. Time its ticking. !

Sat 12/8/2018, 3:12 AM
Dear Mr. Valdez,

I asked you nicely in the spirit of Christmas and got back more arrogance from you. At this point given your attitude, I will only give you a store credit period. ?????? i just want my money back

On Sat, Dec 8, 2018 at 1:43 AM
I really don't care for your Christmas spirit, as long has you don't give my money back, and stop trying to black mail me to take down the post. I'll keep posting till you pay me. I don't understand why you rather loss any potential costumers than paying me back. But that's your decision to make.
Please don't email me back, unless your letting me know you have deposit my money.

NOW YOU ARE TELLING ME I BLACKMAIL YOU???????? :evil: :twisted:

julian95 Mon Dec 10, 2018 7:47 pm

I told Mr. Miquel Valdez, that I no longer had the reproductions and they were not available on the market at the time. I offered him an OEM which I would send to the re-chroming place to be rebuffed or a refund, he stated he wanted the OEM ones. When you send something to the re-chroming place, you have to wait based on their schedule. When the scrapers came back, Mr. Valdez stated he no longer wanted them and wanted a refund. I went to issue a refund and could not because of the date of the transaction, the refund button was no longer there. I had to call a PayPal supervisor and have them get back to me, so they could over-ride the system and issue a refund. While I am waiting for this to happen Mr. Valdez goes on a slander campaign against us. I asked him nicely to stop and I would issue the refund, what I got from him was more arrogance. We will not be subjected to blackmail from him! The fact that I have sold to close to a thousand clients on the samba and only have 3 people which are not telling the whole story complaining tells the true story.

julian95 Mon Dec 10, 2018 8:01 pm

We gave Mr. Barbabosa a free quarter window kit and shipped the bulb-holder, which he is not telling you, also emails ([email protected]), does not belong to me, we changed our ([email protected]) email, because someone hacked into it and changed the password, making it not accessible. We wanted to work with Mr. Barbabosa, however, he instead went on a campaign of smearing us, otherwise known as a hatchet job. We believe He also had his friend in Texas post a complaint, stating he had problems with us. When in fact he asked for a refund on a part we did not have and we gave it to him the very next day. We will not be blackmailed by Mr. Barbabosa or his friends. Not nice people if you ask me.

jbarbabosa wrote:
TheSamba.com Ad - Ghia 59/64 Front Signal Bulb Holders W/Hella Lens

Ghia60Owner

9/8/11

to julian95, me


A visitor to TheSamba.com has replied to your ad for:
Ghia 59/64 Front Signal Bulb Holders W/Hella Lens Price: $549.95
at: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1184573
and sent the following message:

Contact: Ghia60Owner - [email protected]

Hello
I was interested in this and other items from your store
can you confirm availability and shipping charges
they will be paid for tomorrow.

julian95

9/8/11


to me


Hi Ghia60Owner:
Where is it going to ship to?
Julian, VintageAutoBuff.com


julian95

9/8/11


to me


Hi Ghia60Owner:

If you need it I also have a door rubber kit and bumper rubber kit. If it is a coupe I also have the rear quarter window rubber kit.

Julian


julian95

9/8/11


to me


Hi Ghia60Owner:
I have everything available, on the bulb holders, I sold one set and have only one more, with several interested parties. (RED FLAG#1)



Julian



Ghia60Owner

9/8/11


to julian95


Im definitely Down with all
send me a paypal invoice total with shipping
to
julian95

9/8/11



to me

Hi Ghia60Owner:

I sent you the PayPal invoice and I will try to find you the Amber lenses for the bulb-holders.

Julian, VintageAutoBuff.com

Hi Ghia60Owner:

I got the VIN and I sent you the PayPal invoice, I will start looking for the Hella Lenses and Bulb-Holders for you. (RED FLAG#2)

Julian

Ghia60Owner

10/16/11

to julian95


Hi Julian

are the turn signals ready for shipping?


julian95

10/17/11


to me


Hi Ghia60Owner:

Should be very shortly, they have just entered customs coming from Germany. (RED FLAG#3)

Julian


Ghia60Owner

11/12/11


to julian95


Hi Julian
This wait is ridiculous
do you have them yet?
if not ill take a refund (ONE DAY BEFORE PAYPAL 45 DAY TIME LIMIT)


julian95

11/12/11


to me


Hi Julian:

They are in customs and I should have them this Monday. I know it appears like a long wait, however, they are very hard to come by. (BS)

JuliaN


Ghia60Owner

12/1/11


to julian95


i need a the tracking number


julian95


12/1/11


to me


Hi Ghia60Owner:

What is you new reachable number, the number I have is no longer a working number.

Julian


Ghia60Owner

12/2/11


to julian95


Im sorry Julian

I connot accept any more explanations or excuses
first it was amber lenses in customs now its the chroming on the bases that you supposedly had ready to ship with the clear lenses 3 months ago. I cant let you keep riding on my payment . I will file a claim with paypal...
Ghia60Owner

to Ghia60Owner

I want you to call me at XXX-XXX-XXXX to discuss this matter.

Julian95

12/2/11


to julian95


Sorry no phone calls
Sorry for the typos or the chroming for the re threading of the Bezel holes or whatever for that matter
it is unacceptable you let it go this long please make the refund of the 549.95
the paypal claim will freeze your account..

you have till this evening


julian95


12/2/11


to me


Julian, VintageAutoBuff.com


julian95


12/2/11


to me


Hi Ghia60Owner:

I am sorry for all the delays, however, issues keep coming up and I will not send them until they are perfect. I did not like the way they finished the threading and am now getting stainless coils to weld in. This has been a learning experience for me as well with these bulb holders. However, consider that they are almost impossible to come by and if I send you pics of them your will see they are beautifully finished.

Julian


Ghia60Owner


12/4/11


to julian95


sorry Julian
for that matter i would have sent you my old ones for refurbishing, your ad is MISLEADING in the sense they seem its the item pictured
ready to be sent, and in regard to difficult to come by there are not. They are some NOS out there since i decided to go with you.
I will start the process with paypal ...


Ghia60Owner

12/4/11


to julian95


Julian
Hi Ghia60Owner:

My ad is not misleading, the people doing the work have made on mistake after another and I have had to find the solutions to make it right. The bulb holders are made of pot metal and with time the metal becomes brittle making the threads break off. I could have found an easy solution and sent them, only to have them fall off again when you have to change the bulbs. Instead I went with doing it right even at greater expense and time. I have not seen any NOS complete sets out there and it is very hard to get a complete set with the Hella amber lenses - rings - new contacts - stainless studs - stainless German screws exact to the OEM spec. I have learned a lot from this and now know exactly what to look for when I do others.

Julian

Ghia60Owner

1/3/12


to julian95


Hi Julian
Hope you had a good holiday season
When are you expecting to ship the turn signls?


juliana mass (supicious change of email RED FLAG 4)


1/4/12


to me


Hi Ghia60Owner:

Very shortly.

Julian


Ghia60Owner

1/24/12


to juliana


Hi Julian.

The time that has passed is ridiculous where is "very soon ". I have things gotten here from europe since your last email..
if you look back at the first entry is september 8.

I cant understand why would you pass along the problems your having with your supplier to your customer
killing any kind of reputation.

In feb 8 it will be 4 months to the date you've had my payment.
Same date I have a commitment to show the car. You have limited time to resolve this issue

Im going to have the car ready regardless,

I can give you another way to make things right
so still you have the opportunity to sell something
.
I need the door and window seal kit for a 71 convertible bug .

or refund my money RIGHT AWAY

Ive priced them on the samba for 699 at CHUKS’ CONVERTIBLES

I need for you to respond quickly on this matter. so I can plan accordingly.
ive been very patient in not giving you negative feedback on the samba.
IM sure with post of this email thred and maybe going all the way to include a reference of vintage auto buff in ripoffreport.com would be bad for business


Ghia60Owner

1/24/12


to juliana


MY MISTAKE
SORRY 5 MONTHS

4/6/12



Hi Julian

I see you still are advertising for the same set of turnsignals I bought from you on 10/8/11 and still havent received.

I finnaly have my car with me and I actually need them, I have been patient and open for an exchange, or really in any state they are in.

Im actually responsable to a third party for the accounting on the parts purchased for the car.

im ready to start making good on my feedback
please let me know whats up


4/6/12

On Fri, Apr 6, 2012 at 6:49 PM, juliana mass <
[email protected]_> wrote:

Hi Ghia60Owner:

There have been a lot of issues with them to get them right.
However, this week we will have 4 sets finished, after having a
couple of them rechromed twice do to errors. I now know how to
handle them, I am losing a lot of money on this issue, I had to have
a special setup made just to drill out the studs and buy a jewelers
welding kit to weld metal into them. But it will pay off because
they will be perfect.

Julian


4/23/12

On Mon, Apr 23, 2012 at 8:19 AM, Ghia60Owner <
[email protected]_> wrote:
Hi Julian

Well cool , Hi Julian

Its good to hear the KG turn signals were ready last week,
please send a tracking number within the next five days , I have
learned the meaning of patience with the Ghia that just came out of
the shop
by looking at the old set of I see where youre coming from. the
bulb holders are pitted and have eroded holes and glued on lenses ,
no bezel rings
All this time both NOS bases and bezel rings have been available
from Jimmy Perez from TheSamba, a bit higher priced.
I really hope I dont have to make the expense again, the car is
absolutely just waiting for them to be finished ..


4/24/12

Hi Julian
Your feedback has been posted !

Ghia60Owner

4/24/12

JULES MASS [email protected]
go)


to me


Hi Ghia60Owner:

Yes, I saw what you did and you could have handled it differently. I am just about to send you the bulb holders and you will be delighted with what you get. They have been the resault of months of trial and error work and a lot of expense in tools and parts to make them, we addressed all the problems that come with them and now know how to handle them. I want you to call me at XXX-XXX-XXXX to discuss this matter. This is the only issue I have that has taken this long and if I knew what I was getting myself into I would not have done it. They have been an immense in parts and tools to finish them and the reason you are getting the emails from Juliana Mass, is that this is a network and my computer is down. (BS)


Ghia60Owner

Apr 25


to everettb, JULES


Sorry JULES

No phone call, at this point , a tracking number Is all i need from you .
I did try to handle it differently I asked you for other parts, i asked you for a refund.

There is the guy with the NOS ones, (Jimmy Perez) I would be delighted with his as well , why are you hijacking me ?
look at the post and listen to yourself.

The longer you take to ship them the longer the post will remain up,hopefully your prospective turn signal clients will see whats up (or somebody can do something) your investment will be doomed not only that If you decide to stick me I will make you a web page..


Everett Barnes [email protected]

Apr 25


to me


This sounds 100% reasonable to me.


--
Everett Barnes
http://www.thesamba.com

JULES MASS [email protected]

Apr 25


to me


Hi Ghia60Owner:

This was never about sticking anyone, this is about a bunch of peaple that delivered bulbholders with many issues for me to fixed and a learning experince of months finding the tools parts and solutions to fix them, it may seem like an off-full amount of time. However, every time I though I had them right another issue arose. They have been truly reengineered and all the issues with them have been addressed. My bulbholders will be the best around. They have stainless steel inserts where the rings are screwed in, not the pot metal ones that break, they have German slotted screws just like the originals only in stainless steel, they have stainless steel studs with brass nuts, new contacts with stainless steel screws holding them. They are the best and it took time to fix all the issues to get them there. If I knew, it was as much work as they turned out to be, I would not have gotten myself into it. However, I wanted to get it right. I could have impervised and gotten them out to you earlier, however, in the long run you would have paid the price.

Julian

Ghia60Owner

Apr 26


to JULES, everettb


Of course it wasnt, but no matter all the trouble you had,

the problem is WHY are you taking me along with you?

there are other people with the product ready. You are the one who could have handled things diferently

and take care of the consequences of you own decisions.

Im done hearing explanations you have till tomorrow to ship after that

web page gets published. You could also refund my money right away

and save the rest of your investment, Im certain TheSamba.com is backing me on this one

and I would kindly ask for them to disable your ad for the Turn Signals until you resolve this matter

with me.....Until there is a REAL product you can sell and is also READY to ship


Ghia60Owner

Apr 26


to JULES, everettb


MAKING MYSELF CLEAR

AFTER TOMORROW THE ONLY THING THAT GETS THE PAGE DOWN IS A REFUND


JULES MASS [email protected]

Apr 26


to me


Ghia60Owner:

The bulbholders will ship on Monday and that is the best I can do. (The Last Lie)

Julian

MAY 4 FRIDAY ( a Week ago)

Still no Deliveries or email with tracking number

Well ...... The time came and without further a due you are officially
The first Ripoff Alert @ BugRipoff.com
JULIAN95

Notice that altough your intentions were NOT to stick anybody with these Bulb Holders.

Your attitude towards your client having to take losses with you when there are other vendors suffering a loss of business as well, all at the expense of your decisions is a RIPOFF !.

Everyone with a DOCUMENTED Horror story is welcome to chime in.

[email protected]

BugRipoff.com

miguel valdez Mon Jan 07, 2019 6:53 pm

What has happened with my refund ????? need money ASAP, make the purchase for door scrapers on 8/13/2018, ITS BEEN 5 MONTHS OF LIES AND BLACKMAIL... BUYERS BEWARE.

Ill keep posting till you pay me back Julian

julian95 Sat Mar 16, 2019 11:22 am

When you stop your campaign of lies and misrepresentations, designed to slander me, I will refund your money and not before, I will not be blackmailed!

miguel valdez wrote: What has happened with my refund ????? need money ASAP, make the purchase for door scrapers on 8/13/2018, ITS BEEN 3 MONTHS OF LIES... BUYERS BEWARE.
GOT EMAILS TO PROVE THIS

julian95 Sat Mar 16, 2019 11:24 am

Some parts may take longer to get than others, I usually inform the customer if there is going to be a delay.

JoelH wrote: I am currently in a transaction with Julian. Very fast response time before i made the purchase.. not so good now. 3 weeks and still waiting for parts that should have been here in 4 days.

julian95 Sat Mar 16, 2019 11:25 am

You did not wait months, I was working on getting you your refund, when, you went on a campaign of slandering us. I will not be blackmailed by you!

miguel valdez wrote: What has happened with my refund ????? need money ASAP, make the purchase for door scrapers on 8/13/2018, ITS BEEN 5 MONTHS OF LIES AND BLACKMAIL... BUYERS BEWARE.

Ill keep posting till you pay me back Julian

julian95 Sat Mar 16, 2019 11:29 am

The email [email protected], was being blocked from getting email from the Samba and I could not use it. [email protected] does not belong to me, [email protected], does not belong to me, [email protected] was hacked into and could no longer be used.

jbarbabosa wrote: Moderator note:
These person has also these email addresses:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]


julian95 Sat Mar 16, 2019 11:31 am

miguel valdez wrote: Jules Mass says that im a liar ??? :? Jules please give me my money back. Purchase the parts 3 months ago The scraper molding is $72.50X2 or $145.00 and shipping is $15.00 for a total of $160.00
,
:x After waitnig 2 months for parts i asked for refund and it has been 1 month since then. :x

Monday, August 13, 2018 8:41 PM
To: Jules Mass
ok , just made the payment by pay pal for the scraper mouldings. thanks :lol:

Sent: Tuesday, August 14, 2018 8:12 PM
To: Jules Mass
Please send me tracking info when you send the product. thanks :lol:

Sent: Thursday, August 16, 2018 3:47 AM
Hi Adan,I will as soon as I ship. :lol:

Sent: Thursday, August 16, 2018 11:04 PM
thanks, i look forward to getting the parts from you. :lol:

On Thu, Aug 23, 2018 at 7:32 PM
Hello Jules, im Still waiting for the parts need them ASAP, you have not send me the tracking number, its been 10 days since i place payment. please answer me ASAP. :?

Fri 8/24/2018, 3:00 AM
Hi Adan,
We are having a little issue with the scraper moldings, I will let you know the outcome tomorrow. :?

Sent: Friday, August 24, 2018 3:29 PM
Hi Adan, Can you send me your Phone Number? :lol:

Sat 8/25/2018, 8:55 PM
Hi Adan,For some reason, I am not able to get through on the number you gave me above, can you call me on Monday at 908-448-0800. :lol:
Julian

Thu, Sep 13, 2018 at 5:51 PM
Hello, just call you and leave you a message, well its been 1 month since i make the payment for the outer scrappers for ghia, its been 2 weeks since we talk on the phone, still i have no answer for the parts i paid. Please if you dont have the part, just send me my refund ASAP. Thanks :shock:

Thu 9/13/2018, 10:01 PM
Hi Adan,I have the parts and am waiting for them to come back from being polished. :?

On Sat, Oct 6, 2018 at 1:44 PM:
any update ?? :?

Sat 10/6/2018, 11:30 PM
Hi Adan,I think it is ready, I will find out on Monday. :?

Wed 10/10/2018, 12:28 AM
Hi Adan,I do apologize, but, with Monday being a holiday, all our shipping backed-up and I am going to get them tomorrow. :?
Julian

On Tue, Oct 16, 2018 at 9:03 PM
Hello Jules, cant wait no more, please give me back my money ASAP. i already purchase the parts elsewhere :x

Wed 10/17/2018, 7:54 PM
I just got the parts back, however, if you purchased somewhere else, I will refund you money. :? :lol:
Julian

On Mon, Oct 22, 2018 at 6:57 PM wrote:
Still waiting for my refund :shock:

Tue 10/23/2018, 12:25 PM
Hi Adan,Because of the date of the transaction, it no longer has a refund button for me to issue a refund, so, I have to have a PayPal supervisor do it for me. I am waiting for the supervisor to get back to me. :?

On Wed, Oct 31, 2018 at 6:34 PM wrote:
Its been 2 week since, i ask for refund !!! need money ASAP :x

Thu 11/1/2018, 3:41 PM
Hi Adan,I am working on it, I have to get a PayPal supervisor to over-ride the system, because, the transaction is too old. :shock:

Fri 11/23/2018, 7:38 PM
Hi Adan,You posting on the Samba is in bad taste and needs to be corrected, I told you early on that I could no longer get the scraper reproductions and offered a rebuffed OEM or a refund, you stated you wanted the OEM, when the OEM one came back from the chroming guy, you stated you had found another one and I stated I would issue you a refund. When I went to issue you a refund the refund button is no longer there because of the date of the transaction. I contacted and waited for a PayPal supervisor to over-ride the system and issue the refund. In one case I missed the call because I was out and my assistant did not know how to handle it and then with a busy schedule and the holidays (Veteran's Day and Thanksgiving) I was not able to get it done. I need you to remove your false statement, as in, (lies and buyer beware
:shock:

On Fri, Nov 23, 2018 at 2:51 PM
NO PARTS and NO MONEY FOR 3 MONTHS NOW . Make your self responsable for you actions and Please send my money ˇTODAY 8)

Fri 11/23/2018, 9:02 PM
Hi Adan,You know very well it has not been 3 months since you requested the refund, correct your lies first.Julian :shock:

On Fri, Nov 23, 2018 at 5:33 PM
i will edit the post after i get my deposit later TODAY, its that easy. :wink:


Fri 11/23/2018, 10:35 PM
Hello Adan,You will edit your lies, before, I send the deposit, it is that easy.Julian :shock:



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group