TheSamba.com Forums
 
  View original topic: Ali Express Bus <repost?>
swharris Sat Jan 16, 2021 11:13 pm

WTF? Haha. Has this been posted before?



https://www.aliexpress.com/item/4001265119374.html...5613%23415

Busted-bolt Sun Jan 17, 2021 5:15 pm

Thats not O/G I think its O/C :? The C stands for China for those who are wondering.

BarryL Sun Jan 17, 2021 6:48 pm

Sheesh even though imitation is the highest form of flattery.

No engine or steering?

German Krew Mon Jan 18, 2021 9:54 am

:lol: :lol: :lol: :lol:

ronjonlasvegas Mon Jan 18, 2021 11:01 am

It is just a chinese fiberglass reproduction just for vending use. They have no engine or drivetrain.

j.pickens Mon Jan 18, 2021 3:52 pm

Yet they include the pirated VW logo for free!

vwuberalles Tue Jan 19, 2021 7:32 am

Well now the official VW logo was changed, the W doesn't touch the circle anymore. So does that mean that the old version is fair game now?

panel Tue Jan 19, 2021 4:54 pm

swharris wrote: WTF? Haha. Has this been posted before?


Yup , https://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=...mp;start=0

swharris Tue Jan 19, 2021 6:48 pm

ronjonlasvegas wrote: It is just a chinese fiberglass reproduction just for vending use. They have no engine or drivetrain.

They are electric and do "move".

Busted-bolt Tue Jan 19, 2021 7:59 pm

vwuberalles wrote: Well now the official VW logo was changed, the W doesn't touch the circle anymore. So does that mean that the old version is fair game now? Yeah just like air cooled engines ,.. Unless you are talking lawnmowers or chain saws 8)



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group